از مزایای جراحی لاغری
نوشته شده توسط : نت ابزار

جراحی لاغری یکی از روش های اصلی لاغر شدن سریع است. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه رژیم لاغری، کالری و عمل اسلیو معده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این سه موضوع مهم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و راجع به آنها بحث کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزایای جراحی لاغری

وقتی جراحی لاغری انجام می دهید، در واقع با یک تیر، ده نشان زده اید، نه فقط به زندگی تان سر و سامانی داده اید و از زیر بار برخی از بیماری ها سالم بیرون آمدید بلکه از همه مهم تر، مرگ را چند روزی به تاخیر انداخته اید و زمان بیشتری برای زندگی کردن خریده اید. این همه از مهم ترین مزایای جراحی لاغری اند.

کالری

لوری رایت، یکی از استادان دانشگاه فلوریدای شمالی، در جواب به سوال کالری چیست به زبان ساده می گوید کالری چیزی نیست جز یک عدد! این عدد قرار است میزان انرژی دریافتی از یک مواد غذایی را به نمایش بگذارد و یا بگوید بدن ما چه میزان انرژی برای فعالیت های روزمره نیاز دارد.

اگر رفته باشید به یک فروشگاه مواد غذایی، که حتما رفته‌ اید، و اگر چشم تان به پاکت خوراکی افتاده باشد، که حتما افتاده است، لابد با اصطلاح «کیلوگرم کالری» آشنایی دارید. هر کیلو گرم کالری برابر است با 1000 کالری.

رژیم غذایی

برخی معتقدند هر چه هست، زیر سر کربوهیدرات‌ هاست: قندها و نشاسته‌ ها و فیبرهای «زشت و زننده ‌ای» که توی میوه و لبنیات و سبزیجات و حبوبات جا خوش کردند! نمی‌شود زد زیرش و گفت کربوهیدرات‌ها هیچ نقشی در افزایش کالری ندارند. چون دارند. اما نمی ‌شود آن‌ها را هم به کلی حذف کرد از برنامه غذایی! به هر حال کربوهیدرات‌ها نوعی از مواد مغذی مورد نیاز بدن به حساب می‌آیند.

عمل اسلیو معده

عنوان عجیب و غریبی هم دارد؛ عمل اسلیو معده را می‌گویم! اما مزایا و کار ویژه‌اش همچون نامش عجیب و غریب نیست. آشناست! در مقاله‌ای با عنوان «جراحی لاغری ؛ آری یا نه؟!» به آن اشاره کرده‌ایم. اسلیو معده شکلی از عمل جراحی است که از متد لاپاراسکوپی بهره می‌برد. قبول! کافی نیست و اگر بود این مقاله پا نمی‌گرفت! دیگر لازم نبود از چیستی اسلیو معده بنویسیم، عوارض این جراحی را زیر ذره‌بین ببریم و فوایدش را بشماریم.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات جامع و کاملی را در زمینه رژیم های لاغری و مزایای جراحی لاغری را در اختیار شما دوستان قرار دهیم و توضیحاتی را نیز درمورد کالری و عمل اسلیو معده در اختیار شما دوستان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: